ONE WORLD Assiste u Cliente Ucrainu à Preservà a Cinta di Polietilene di Foglia d'Alluminiu

News

ONE WORLD Assiste u Cliente Ucrainu à Preservà a Cinta di Polietilene di Foglia d'Alluminiu

In u frivaru, una fabbrica di cable ucraina ci hà cuntattatu per persunalizà un batch di nastri di polietilene d'aluminiu.Dopu à discussioni nantu à i paràmetri tecnichi di u produttu, specificazioni, imballaggio, è consegna, etc. avemu righjuntu un accordu di cuuperazione.

Ucrainu 11
Ucrainu 21
Ucrainu 31

Cinta di polietilene di foglia d'aluminiu

Attualmente, a fabbrica ONE WORLD hà finitu a produzzione di tutti i prudutti, è hà realizatu l'ispezione finale di i prudutti per assicurà chì tutti i prudutti rispondenu à i requisiti di e specificazioni tecniche.

Sfurtunatamente, quandu cunfirmà a spedizione cù u cliente ucrainu, u nostru cliente hà dichjaratu chì ùn sò micca capaci di riceve a merchenzie per via di a situazione inestabile in Ucraina.

Semu assai preoccupati per a situazione chì i nostri clienti sò affruntati è li vulemu tuttu u megliu.À u listessu tempu, aiuteremu ancu i nostri clienti à fà un bonu travagliu in a preservazione di i nastri di polietilene di foglia d'aluminiu, è cooperà cun elli per compie a consegna in ogni mumentu quandu u cliente hè cunvenutu.

ONE WORLD hè una fabbrica chì si cuncentra à furnisce materie prime per fabbriche di fili è cavi.Avemu parechje fabbriche chì producenu nastri compositi d'aluminiu-plastica, nastri di Mylar di fogli d'aluminiu, nastri d'acqua semi-conduttivi, PBT, fili d'acciaio galvanizzati, filati d'acqua, ecc. Istitutu, sviluppemu è migliurà continuamente i nostri materiali, furnisce e fabbriche di fili è cavi cù un costu più bassu, una qualità più alta, materiali ecologichi è affidabili, è aiutanu e fabbriche di fili è cavi à diventà più cumpetitive in u mercatu.


Tempu di Postu: Aug-01-2023