Novu ordine di cinta d'aluminiu cù rivestimentu EAA da i Stati Uniti

News

Novu ordine di cinta d'aluminiu cù rivestimentu EAA da i Stati Uniti

ONE WORLD hà ricivutu un novu ordine per a cinta composita d'aluminiu 1 * 40ft da un cliente in i Stati Uniti, un cliente regulare cù quale avemu stabilitu una relazione amichevule annantu à l'ultimu annu è avemu mantinutu una compra stabile, chì ci face un fornitore affidabile.

USA 2
USA 1-768x1024

Avemu stabilitu una relazione stabile è bona cù l'altri.I nostri clienti fiducia in noi micca solu per u nostru bonu prezzu è alta qualità, ma ancu per u nostru bonu serviziu.

Per u tempu di consegna, offremu u tempu di consegna più veloce per chì i nostri clienti ponu riceve a cinta d'aluminiu in tempu;per i termini di pagamentu, facemu u nostru megliu per offre megliu termini di pagamentu per risponde à i bisogni di i nostri clienti, cum'è a copia BL per u pagamentu di u saldu, L / C à vista, CAD à vista, etc.

Prima chì u nostru cliente mette un ordine, furnimu TDS di u materiale è mostremu foto di mostra à u cliente per a cunferma.Ancu s'è a listessa specificazione hè stata acquistata parechje volte, facemu sempre perchè simu rispunsevuli di i nostri clienti è duvemu purtà un pruduttu satisfactoriu è precisu.

ONE WORLD hè una fabbrica chì si cuncentra à furnisce materie prime per fabbriche di fili è cavi.Avemu parechje fabbriche chì producenu nastri compositi d'aluminiu-plastica, nastri di Mylar di fogli d'aluminiu, nastri d'acqua semi-conduttivi, PBT, fili d'acciaio galvanizzati, filati d'acqua, ecc. Istitutu, sviluppemu è migliurà continuamente i nostri materiali, furnisce e fabbriche di fili è cavi cù un costu più bassu, una qualità più alta, materiali ecologichi è affidabili, è aiutanu e fabbriche di fili è cavi à diventà più cumpetitive in u mercatu.

Per piacè ùn esitate à cuntattateci se vulete migliurà a vostra attività.U vostru missaghju brevi forse significa assai per a vostra attività.UN MONDU vi servirà di tuttu u core.


Tempu di Postu: Aug-02-2023